Dla kogo?

Warsztat przeznaczony dla osób uzależnionych z minimum 3-miesięcznym okresem abstynencji, które:

 

  • Chcą wiedzieć jaki jest związek między stresem a uważnością
  • Chcą zdobyć dodatkowe narzędzia do podtrzymywania trzeźwości i zapobiegania nawrotom
  • Chcą poznać praktyki mindfulness obniżające poziom stresu przeżywanego w życiu osobistym lub/i zawodowym
  • Doświadczają bólu psychicznego lub/i fizycznego
  • Chcą zwiększyć swoją skuteczność w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami życia codziennego
  • Chcą poznać narzędzia do samodzielnego wykorzystania w kontekście radzenia sobie ze stresem i podnoszenia samoświadomości

Co daje?

  • Wyjaśnia, czym jest mindfulness – praktyczne narzędzia mające na celu rozwój zdolności do skupiania uwagi, świadomości przeżywania aktualnej chwili
  • Uczy „skanowania ciała” (body scan), świadomego oddychania (awareness of breathing)
  • Praktykę bieżącej chwili (choiceless awareness)
  • Uważną praktykę w ruchu/uważne chodzenie (awareness of walking)

 

W czasie warsztatu będzie również czas na wzajemne dzielenie się wrażeniami po ćwiczeniach.

Cena

  • Jeden warsztat / 6 godzin? zł

? zł

Warsztat trwa 6 godzin. Liczba uczestników maksymalnie 10 osób.

Prowadząca: Tatiana Łysiak – psycholog, trenerka Mindfulness